از تجربيات كساني كه عمل اسليو معده انجام داده اند استفاده كنيد.

۴۸ بازديد

افراد زيادي را مي بينيم كه دچار ترس و يا پشيماني قبل از عمل اسليو شده اند. استفاده از تجربيات كساني كه عمل اسليو معده انجام داده اند مي تواند بر روي اين افراد تاثير خوبي بگذارد.

اگر قصد انجام عمل اسليو معده را داريد، حتماً از راهنمايي افراد با تجربه در اين زمينه استفاده كنيد چرا كه مي تواند بسيار مهم و تاثيرگذار باشد و باعث آمادگي بيشتر شما شود. اما بهتر است در ابتدا با عمل اسليو معده آشنا شويد.

عمل اسليو معده چيست؟

امروزه افراد زيادي به چاقي و اضافه وزن مبتلا هستند. افرادي كه شاخص توده بدني آن ها بيش تر از 30 باشد مي توانند از جراحي لاغري براي كاهش وزن و لاغري استفاده كنند. عمل هاي لاغري انواع مختلفي دارد كه بهترين و رايج ترين آن عمل اسليو معده نام دارد. اسليومعده در انگليسي به معناي آستين است. اين امر بدين معناست كه حدود 70 درصد از معده حذف شده و از آن تنها به اندازه يك آستين باقي مي ماند.

مراقبت هاي پس از اسليو معده

مراقبت هاي پس از اسليو معده يكي از عوامل مهمي است كه به اندازه تجربه جراح لاغري مهم است. رژيم غذايي بعد از عمل اسليو معده يكي از رژيم هاي تجويز شده توسط پزشك است كه شما موظف به رعايت آن هستيد.

عوارض اسليو

چيزي كه باعث ترس افراد از اسليو معده مي شود، عوارض اسليو معده است. اسليو معده يكي از امن ترين عمل هاي لاغري است اما بايد بگوييم كه حتي اسليو معده نيز عوارضي دارد.

از جمله عوارض جدي و خطرناك عمل اسليو و البته نادر عبارتند از:

  • خونريزي بيش از حد
  • نشتي محتويات معده
  • لخته شدن خون (ترومبوز)
  • آبسه شكمي
  • عفونت
  • واكنش هاي جانبي به بيهوشي
  • مشكلات ريه يا تنفسي

هزينه عمل اسليو معده

يكي از سوالاتي كه قبل از عمل اسليو پرسيده مي شود اين است كه هزينه عمل اسليو معده چقدر است؟ در واقع نمي توان رقم دقيقي به عنوان هزينه جراحي اسليو اعلام كرد زيرا اين عمل به عوامل مختلفي بستگي دارد.

منبع: https://www.dritm.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد