ورزش هاي مناسب براي لاغري بازو را بيش تر بشناسيد.

۴۷ بازديد

يكي از معضلاتي كه افراد زيادي دچار آن هستند چاقي هاي موضعي مخصوصا در قسمت بازوها است. زياد هستند افرادي كه وزن ايده آل و متعادلي دارند اما در قسمت هاي خاصي از بدن خود مانند بازو، شكم و يا ران هاي خود دچار تجمع چربي هاي اضافه هستند. ورزش براي لاغري بازو بهترين و كم تهاجمي ترين روش براي آب كردن چربي هاي اضافه موجود در ناحيه بازو است و مي توان با شناخت اين ورزش ها و انجام آن ها در خانه به هدف خود در لاغري آنها دست پيدا كنيد.

بهترين ورزش ها براي لاغري بازو

ما قصد داريم در اين مقاله تعدادي ورزش براي لاغري در خانه با ساده ترين ابزار مانند، كش، توپ، دمبل و … را به شما معرفي كنيم تا هرچه سريع تر به هدف خود برسيد.

رقص زومبا

زومبا به عنوان يك حركت ورزشي كه از تركيب حركات ايروبيك و رقص لاتين تشكيل شده است، زومبا براي لاغري تاثير زيادي دارد. درست است كه تمرينات قدرتي و متمركز بر بازوها تاثيرگذاري بسيار بالايي در آب كردن چربي هاي اضافه اين قسمت از بدن دارند، اما نبايد از رقص براي لاغري بازو نيز غافل شد.

وزنه برداري

بلند كردن وزنه يك ورزش براي لاغري بازو با دمبل است كه در بين ورزشكاران طرفداران زيادي دارد. اين ورزش علاوه بر بازو، يكي از بهترين تمرينات براي لاغري شكم نيز هست زيرا در آن بايد شكم خود را منقبض كنيد. در صورت نداشتن وزنه مي توان از دو بطري يك كيلوگرمي استفاده كرد. مراحل انجام اين ورزش به شرح زير است:

  • دمبل ها را برداريد و دست هايتان را به صورت صاف بالاي سر خود نگه داريد.
  • در اين مرحله آرنج هاي خود را از پشت خم كنيد و دمبل ها را تا جايي كه مي توانيد پايين بياوريد.
  • سپس دوباره دمبل ها را به بالاي سر خود آورده و اين حركت را تكرار كنيد.
  • اين حركت را در ۳ ست ۲۰ تايي انجام دهيد.

به اين نكته توجه داشته باشيد كه اين حركت را به آهستگي انجام دهيد زيرا تاثير آن بيشتر خواهد بود، همينطور بين ست ها يك دقيقه استراحت كنيد تا عملكرد بهتري داشته باشيد.

منبع: https://www.sira.fit/

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد