رژيم كالري شماري چيست؟

۴۶ بازديد

رژيم كالري شماري يكي از بهترين و استانداردترين رژيم هاي شناخته شده در جهان است. رژيم كالري شماري بر اساس مقدار احتياج به كالري تنظيم مي شود.

كاهش وزن و تناسب اندام اين روز ها مورد توجه بسياري از افراد قرار گرفته است. شايد شما هم رژيم هاي مختلفي را براي لاغر شدن امتحان كرده باشيد. از انواع رژيم لاغري ساده گرفته تا رژيم مديترانه اي و رژيم هاي سخت و طاقت فرسا.

اما داشتن يك رژيم غذايي نادرست و خودسرانه حتي اگر وزن شما را هم به مقدار قابل توجهي كاهش دهد، ممكن است عوارض بسيار زيادي براي بدن شما به همراه داشته باشد.

به همين دليل به جاي استفاده از رژيم هاي لاغري سريع بايد از يك رژيم لاغري اصولي پيروي كنيد.

روش هاي لاغري

البته بايد بگوييم روش هاي لاغري متفاوتي وجود دارد كه مي توانيد به وسيله آن ها به وزن دلخواه خود برسيد. در ادامه شما را با برخر از آن ها آشنا مي كنيم.

رژيم هاي لاغري

زماني كه كلمه كاهش وزن به گوش مي رسد اولين چيزي كه به ذهن هر فردي خطور مي كند استفاده از ليست غذاهاي رژيمي و كم كالري است. اما بايد بدانيد كه اين به تنهايي كافي نيست. استفاده از يك رژيم لاغري اصولي مي تواند به شما بسيار بيشتر كمك كند.

عمل هاي لاغري

يكي ديگر از روش هايي كه براي لاغري از آن استفاده مي شود، جراحي لاغري است. جراحي لاغري تركيبي از روش هاي جراحي است كه با تغيير در سيستم و بافت هاي معده، روده و يا ساير بخش هاي دستگاه گوارش به كاهش وزن و لاغري منجر مي شود. انواع مختلف اين جراحي به روش لاپاراسكوپي و تحت بيهوشي عمومي انجام مي گيرد.

بهترين ورزش براي لاغري

ورزش هاي مختلفي به عنوان بهترين ورزش براي لاغري براي تناسب اندام وجود دارد كه مي توانيد با انجام دادن آن به وزن دلخواه خود برسيد اما نكته ي اصلي اين است طبق برنامه ي اصولي جلو برويد.

منبع: https://www.dritm.ir/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد