لوازم يدكي هيونداي و كيا را از كجا تهيه كنيم؟

۴۸ بازديد

پيدا كردن لوازم يدكي براي خودروهاي خارجي در ايران مي تواند سخت باشد. خودروهاي پرطرفدار خارجي كه در ايران هستند مي توان به هيونداي و كيا اشاره كرد. قطعات اين خودروها مي تواند به صورت تقلبي در فروشگاه هاي لوازم يدكي عرضه شود. بنابراين بهتر است با قطعات هيونداي بيش تر آشنا شويد تا بتوانيد بيش تر دقت كنيد.

لوازم يدكي هيونداي

در ابتدا بهت است كه با كمپاني هيونداي بيش تر آشنا شويد. خودرو هيونداي محصول كمپاني هيونداي موتورز كشور كره جنوبي است. اين كمپاني توليدات بسيار بالايي دارد و روزانه بيش تر از 2 ميليون خودرو را روانه بازار جهاني مي كند.

مسلما پس از خريد هر مدل خودروي هيونداي حتما بايد به دنبال يك تامين كننده قطعات هيونداي براي خودروي خود باشيد.

يكي از تامين كنندگان لوازم يدكي هيونداي، فروشگاه استارپارت مي باشد كه قطعات اورجينال و با كيفيت را با مناسب ترين قيمت ارائه مي دهد.

كمپاني هيوندا موتورز توسط چونگ جو يونگ در سال 1967 تاسيس شده است. هيونداي موتورز يكي از بزرگ ترين توليدكنندگان خودرو در كشور كره جنوبي است و از لحاظ كميت و كيفيت مقام چهارم جهاني را به خود اختصاص داده است. هيوندا موتورز بيش از پنج هزار نماينده در سراسر دنيا دارد.

شايان ذكر است كه اين كمپاني بزرگ خودروسازي در نيم قرن گذشته در اين حد توانسته پيشرفت كند.

يكي از دلايل پيشرفت اين كمپاني اين است كه دائما در حال آپديت لوازم يدكي هيوندا است و دائما در حال بروزرساني آپشن هاي خودروهاي خود است.

دليل خريد خودرو از كمپاني هاي هيونداي و كيا

يكي از بهترين برندهاي جهاني در زمينه عرضه خودرو باكيفيت، هيونداي است. گفتني است كه قطعات هيونداي هم نيز به راحتي در بازارها قابل يافت است. از ديگر مزاياي خودروهاي هيونداي مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • داراي قيمت مناسب
  • كانسپت قابل اطمينان
  • كيفيت بالا در بدنه
  • كيف فني بالا
  • قدرت عالي موتور

يكي از ويژگي هاي منحصر به فرد خودروهاي جديد هيونداي، سيستم مسئوليت رانندگي است كه مجهز به نيروي ترمز ويژه و ثبات به منظور ترمز است؛ كه در مواقعي كه در سربالايي يا سرازيري رانندگي مي كنيد كمك شاياني به شما مي كند.

لوازم يدكي كيا

كمپاني كيا موتورز هم جزء خودروسازان قديمي كره جنوبي است و جزء خودروسازهاي برتر جهاني است. اين كمپاني يكي از پردرآمدترين شركت هاي خودروسازي جهان با درآمد سالانه بيش از 40 ميليارد است كه با توليد خودروها و لوازم يدكي كيا با كيفيت جزء 100 برند برتر جهاني است. خودروهاي كيا به دليل دوام فني بالا در كشور ما هم استقبال بالايي دارند.

 

از جمله خودروهاي پرفروش كمپاني كيا عبارتند از سراتور، اپتيما، اسپورتيج، سورنتو و اپيروس است.

 

استارپارت علاوه بر فروش قطعات اصل هيونداي، لوازم يدكي كيا را هم تامين مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد